Δευτέρα, 9 Ιανουαρίου 2012

Πόσες φορές πρέπει ένας μαθητής στην Ελλάδα να επισκεφθεί μια Συναγωγή;

(Δηλώστε την αντίθεσή σας στα νέα προγράμματα σπουδών των Θρησκευτικών κάνοντας "like" στη σελίδα που δημιουργήσαμε στο Facebook

Τα νέα προγράμματα σπουδών για τα Θρησκευτικά σε Δημοτικό και Γυμνάσιο που ήδη εφαρμόζονται πιλοτικά και σχεδιάζεται η συνολική εφαρμογή τους από την επόμενη χρονιά αλλάζουν ριζικά το χαρακτήρα του μαθήματος. Ουσιαστικά το χριστιανικό μάθημα των Θρησκευτικών μετατρέπεται σε ένα μάθημα θρησκειολογικό – ιστορικό.


Οι Θεολόγοι που σχεδίασαν τα προγράμματα αυτά φρόντισαν ώστε ένας μαθητής που τελειώνει το Γυμνάσιο να έχει βαθιά γνώση των ξένων θρησκευμάτων και κυρίως του Ιουδαϊσμού. Πως αλλιώς μπορεί να εξηγήσει κανείς το γεγονός ότι στα προγράμματα αυτά προτείνεται για τους μαθητές σε τρεις τάξεις της υποχρεωτικής εκπαίδευσης η επίσκεψη σε Συναγωγή...

Ήδη για τους μικρούς μαθητές της Γ΄ τάξης Δημοτικού το πρόγραμμα σπουδών προβλέπει την «Επίσκεψη σε ναό, συναγωγή ή τέμενος». Αλλά και στην Στ΄ τάξη του Δημοτικού πάλι ο μαθητής θα πραγματοποιήσει «Επίσκεψη σε Συναγωγή / συνομιλία με ραβίνο». Τέλος, την αμέσως επόμενη σχολική χρονιά, μόλις πάει Γυμνάσιο, στην Α΄ τάξη και στα πλαίσια του μαθήματος των Θρησκευτικών θα κάνει μια «Επίσκεψη σε Συναγωγή. Συζήτηση με τον ραβίνο».

Αν τυχόν μετά από τόσες επισκέψεις σε Συναγωγή δεν έχει μάθει καλά το «ναό» των Εβραίων τότε, στην ίδια τάξη, την Α΄ Γυμνασίου, σε επόμενη διδακτική ώρα θα εξετάσει το θέμα «Μπαίνοντας σε μια συναγωγή / σε ένα τζαμί (προσανατολισμός, σχήμα, χώροι, επίπλωση, φωτισμός, διακόσμηση)».

Τα σχόλια δικά σας…

--------------------------------

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Στηρίξτε......