ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ

Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου 2011

Βασίλειος ο Κρης: Γέροντας Αλύπιος - Απαντήσεις σε προβληματισμούς (Βιβλιοπαρουσίαση)

Τίτλος: Γέροντας Αλύπιος: Απαντήσεις σε προβληματισμούς
Συγγραφέας: Βασίλειος ο Κρης
Εκδότης: Επτάλοφος
Μήνας: Έκδοσης: Δεκέμβρης
Έτος Έκδοσης: 2011
Αριθμός Σελίδων: 271
Tιμή: €15

Λίγα λόγια: Ο τίτλος μάλλον αδικεί το περιεχόμενο του βιβλίου. Πώς θα μπορούσε όμως ν' αποδοθεί διαφορετικά, έστω και αν ο Γέροντας Αλύπιος απαντά απλά και κατανοητά, αλλά με πνεύμα πάντοτε θεολογικό σ' όλες τις απορίες, σε όλους τους προβληματισμούς, όχι μόνον των απλών και καλοπροαίρετων πιστών, αλλά και των απίστων που νόμισαν οι δυστυχείς, ότι θα μπορούσαν να τον προβληματίσουν ή μάλλον να τον σκανδαλίσουν.


Και το επιστέγασμα που δημοσιεύεται στο οπισθόφυλλο:
«Δεν θα σου πω εγώ αν υπάρχει Θεός ή όχι λέγει ο Γέροντας Αλύπιος. Ρώτησε τον ίδιο. Κλείσου το βράδυ σ' ένα απόμερο δωμάτιο, γονάτισε και πες:
Εσύ, που τόσες γενιές Σε λένε Θεό,
αν υπάρχεις,
Σε παρακαλώ από τα βάθη
της καρδιάς μου, ακούμπησέ με.
Σε παρακαλώ! Δεν Σε πειράζω.
Ρίξε μια ματιά Σου πάνω μου.
Δεν είμαι εγωϊστής.
Είμαι απροβλημάτιστος.
Κι εφόσον υπάρχεις,
Εσύ είσαι ο Πλάστης μου.
Εγώ το δημιούργημά Σου, το παιδί Σου.
Βοήθα με, Σε παρακαλώ, γιατί ένας παππούς μου λέει ότι έχω αργήσει.
Αν είσαι ειλικρινής, κάτι θα αισθανθείς».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Στηρίξτε......

  • Η σαλάτα του Νεοέλληνα - Δεν θέλω να μπω στο γαϊτανάκι του πολέμου που (για ακόμα μια φορά σε αυτή τη χώρα) έχει ξεσπάσει σχετικά με την επικείμενη συμφωνία των Πρεσπών, μα δεν μπο...
    Πριν από 5 χρόνια