(Νικόλαος Σωτηρόπουλος)
ΕΠΙΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΥ
ΦΥΣΙΚΗ ΓΕΝΕΑΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ
2 Ο Αβραάμ γέννησε τον Ισαάκ, ο δε Ισαάκ γέννησε τον Ιακώβ, ο δε Ιακώβ γέννησε τον Ιούδα και τους αδελφούς του, 3 ο δε Ιούδας γέννησε τον Φαρές και τον Ζαρά από την Θαμάρ, ο δε Φαρές γέννησε τον Εσρώμ, ο δε Εσρώμ γέννησε τον Αράμ, 4 ο δε Αράμ γέννησε τον Αμιναδάβ, ο δε Αμιναδάβ γέννησε τον Ναασσών, ο δε Ναασσών γέννησε τον Σαλμών, 5 ο δε Σαλμών γέννησε τον Βοόζ από την Ραχάβ, ο δε Βοόζ γέννησε τον Ωβήδ από τη Ρούθ, ο δε Ωβήδ γέννησε τον Ιεσσαί, 6 ο δε Ιεσσαί γέννησε τον Δαβίδ τον βασιλέα. Ο δε Δαβίδ ο βασιλεύς γέννησε το Σολομώντα από τη γυναίκα τού Ουρία, 7 ο δε Σολομών γέννησε τον Ροβοάμ, ο δε Ροβοάμ γέννησε τον Αβιά, ο δε Αβιά γέννησε τον Ασά, 8 ο δε Ασά γέννησε τον Ιωσαφάτ, ο δε Ιωσαφάτ γέννησε τον Ιωράμ, ο δε Ιωράμ γέννησε τον Οζία, 9 ο δε Οζίας γέννησε τον Ιωάθαμ , ο δε Ιωάθαμ γέννησε τον Άχαζ, ο δε Άχαζ γέννησε τον Εζεκία, 10 ο δε Εζεκίας γέννησε τον Μανασσή, ο δε Μανασσής γέννησε τον Αμών, ο δε Αμών γέννησε τον Ιωσία, 11 ο δε Ιωσίας γέννησε τον Ιεχονία και τους αδερφούς του κατά τον καιρό της εξορίας (των Ιουδαίων) στη Βαβυλώνα. 12 Μετά δε την εξορία (των Ιουδαίων) στη Βαβυλώνα ο Ιεχονίας γέννησε τον Σαλαθιήλ, ο δε Σαλαθιήλ γέννησε τον Ζοροβάβελ, 13 ο δε Ζοροβάβελ γέννησε τον Αβιούδ, ο δε Αβιούδ γέννησε τον Ελιακείμ, ο δε Ελιακείμ γέννησε τον Αζώρ, 14 ο δε Αζώρ γέννησε τον Σαδώκ, ο δε Σαδώκ γέννησε τον Αχείμ, ο δε Αχείμ γέννησε τον Ελιούδ, 15 ο δε Ελιούδ γέννησε Ελεάζαρ, ο δε Ελεάζαρ γέννησε τον Ματθάν, ο δε Ματθάν γέννησε τον Ιακώβ, 16 ο δε Ιακώβ γέννησε τον Ιωσήφ τον άνδρα της Μαρίας, από την οποία γεννήθηκε ο Ιησούς, ο οποίος λέγεται Χριστός. 17 Όλες δε οι γενεές από τον Αβραάμ μέχρι τον Δαβίδ είναι γενεές δεκατέσσερες, και από τον Δαβίδ μέχρι την εξορία στη Βαβυλώνα γενεές δεκατέσσερες, και από την εξορία στην Βαβυλώνα μέχρι το Χριστό γενεές δεκατέσσερες.
Η ΓΕΝΝΗΣΗ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ
18 Η δε γέννηση του Ιησού Χριστού έγινε ως εξής. Αφού δηλαδή η μητέρα του Μαρία μνηστεύθηκε τον Ιωσήφ, προτού συγκατοικήσουν βρέθηκε έγκυος από το Πνεύμα το Άγιο. 19 Ο δε Ιωσήφ ο άνδρας της, επειδή ήταν σπλαχνικός και δεν ήθελε να την διαπομπεύσει, σκέφθηκε να της δώσει κρυφά διαζύγιο. 20 Αλλ’ ενώ σκεπτόταν αυτά, ιδού ένας άγγελος του Κυρίου εμφανίσθηκε σ’ αυτόν σε όνειρο και είπε: «Ιωσήφ, απόγονε του Δαβίδ, μη διστάσεις να παραλάβεις (στο σπίτι σου) τη Μαριάμ τη γυναίκα σου. διότι το παιδί, που συνελήφθη, μέσα της, είναι από το Πνεύμα το Άγιο. 2122 Και θα γεννήσει υιό, και θα τον ονομάσεις Ιησού (που σημαίνει ο Γιαχβέ σώζει). διότι αυτός (ο Ιησούς, ο Γιαχβέ σωτήρ) θα σώσει το λαό του από τις αμαρτίες τους. Με όλο δε αυτό, που έγινε, άρχισε να εκπληρώνεται ο λόγος του Κυρίου δια του πρφήτου, 23 Ιδού η παρθένος θα συλλάβει στην κοιλία της, και θα γεννήσει υιό, και θα τον ονομάσουν Εμμανουήλ». Αυτό (το όνομα Εμμανουήλ) μεταφραζόμενο σημαίνει, ο Θεός είναι μαζί μας. 24 Αφού δε ο Ιωσήφ σηκώθηκε από τον ύπνο, έκανε όπως τον διέταξε ο άγγελος του Κυρίου, και παρέλαβε (στο σπίτι του) τη γυναίκα του, 25 και δεν είχε σαρκική σχέση μαζί της έως ότου γέννησε τον υιό της τον πρωτογέννητο και εκλεκτό και τον ονόμασε Ιησού.
Ο Ματθαίος στο α’ 25 λέει «ουκ έγίγνωσκεν αυτήν έως ού έτεκεν τον υιόν αυτής τον πρωτότοκον» γιατί χρησιμοποιεί την λέξη πρωτότοκον κι όχι μονογενή; Η πρώτη προϋποθέτει συνέχεια. Τα Ελληνικά των ευαγγελιστών ήταν πολύ καλά, οι ερμηνείες όμως;
ΑπάντησηΔιαγραφήΦίλε Γιώργο,
ΑπάντησηΔιαγραφήεάν δεν είσαι χιλιαστής, ή προτεστάντης ή πεντηκοστιανός οι οποίοι δέχονται τη κακοδοξία πως η Παρθένος Μαρία είχε και υστερότοκα τέκνα, τότε κοίταξε να διαβάζεις την Αγία Γραφή προσεκτικότερα και με τη βοήθεια των αγίων πατέρων. Εκτός κι αν θεωρείς τον εαυτό σου επαρκή στη κατανόηση των θεόπνευστων κειμένων,και τους πατέρες αναξιόπιστους πράγμα που θα σήμαινε ότι πλανάσαι και πόρρω απέχεις της σωτηριώδους Αληθείας.
Υπάρχουν πολλά χωρία στα οποία φαίνεται ότι η σημασία της λέξης πρωτότοκος δεν συνεπάγεται υποχρεωτικά και την ακολουθία δευτερότοκου κλπ αλλά σημαίνει και τον αγαπητόν, τον εκλεκτόν. Εξ.ιγ΄2, ιβ΄12, λδ΄19, Ζαχ. ιβ΄10, Εξ.δ΄22
Επίσης η Γραφή αναφέρει τον Χριστό ως πρωτότοκο του Πατρός, Κολ.α΄15, Εβρ.α΄6. Μήπως ο Θεός έχει υστερότοκα παιδιά; Γιατί αυτό λέει η ερμηνεία που έδωσες στο πρωτότοκος.
Υπάρχουν και άλλα χωρία που διαψεύδουν το επιχείρημα. Ορεξη να χεις.
Πρόσεχε αδελφέ. Πρόσεχε.