Σήμερα στό σχολεῖο ἔπρεπε νά καλύψω τό κενό ἑνός συναδέλφου ποῦ ἔλειπε. Ἔμεινα λοιπόν στήν τάξη καί πρότεινα στούς μαθητές μου νά παίξουμε ἕνα παιχνίδι. Τούς ζήτησα νά φανταστοῦν πῶς εἴμαστε κάτοικοι τῆς Σμύρνης καί μαθαίνουμε ὅτι αὔριο θά κάψουν οἱ Τοῦρκοι τά πάντα καί θά μᾶς ἀναγκάσουν νά φύγουμε ἀπό τά σπίτια μας. Σκεφτεῖτε, λοιπόν, εἶπα στά παιδιά μου, ἕνα μόνο ἀντικείμενο ποῦ θά παίρνατε γιά πάντα μαζί σας ἀπό τό σπίτι σας καί γράψτε τό μέ τό ὄνομά σας σέ ἕνα χαρτί..
Γεμίσαμε λοιπόν ἕνα κουτί μέ 22 χαρτάκια. Στή συνέχεια τούς εἶπα ὅτι οἱ ἀρχαῖοι φιλόσοφοι ἔλεγαν πῶς εἴμαστε ὅ,τι εἶναι καί οἱ ἐπιθυμίες – ἀνάγκες μας. Ἄρα ὅ,τι γράψατε στό χαρτί αὐτό εἶστε. Κοιτάχτηκαν μεταξύ τους αἰφνιδιασμένα. Χώρισα, λοιπόν, τρεῖς ὁμάδες καί τίς ἔγραψα στόν πινάκα. Στήν πρώτη τά ὑλικά. Ἄν ἔχετε γράψει ἀντικείμενα γιά νά πάρετε μαζί σας ἀπό τό σπίτι ποῦ θά χάσετε γιά πάντα σκεφτεῖτε, τούς εἶπα, πῶς ὅταν πεθαίνουμε δέ μᾶς χρησιμεύουν σέ τίποτα. Ἄρα εἴμαστε ἕνα τίποτα. Στή δεύτερη ὁμάδα ἔβαλα μία σημαία καί ἀντικείμενα ἐθνικά καί ὅσοι τά προτίμησαν εἶναι γνήσιοι Ἕλληνες καί στήν τρίτη Σταυρό καί εἰκόνες Ἁγίων καί ἄρα ἐπιλογή χριστιανῶν Τά παιδιά ἀνήσυχά μου ζήτησαν νά ξαναπάρουν πίσω τά χαρτάκια γιά νά συμπληρώσουν κάτι. Ναί ἀγαπητοί μου. Ἄρχισαν νά καταλαβαίνουν τή λάθος ἐπιλογή..
Ἀφοῦ ἀρνήθηκα μέ γλυκό τρόπο νά δώσω πίσω τά χαρτάκια, τούς ὑπενθύμισα πῶς.... ὁ ὀδοντίατρος μπορεῖ νά μᾶς πονέσει ἀλλά φροντίζει τά δοντιά μας. Ἔτσι καί ἡ δασκάλα τούς μπορεῖ νά τούς πονέσει μέ αὐτό τό παιχνίδι, μά ὁ δρόμος ποῦ θά μᾶς ὁδηγήσει στό νά βρουμε ποιοί εἴμαστε καί νά διορθωθοῦμε ὁπού χρειάζεται, εἶναι δύσκολος. Τά μικρά μου ἀγγελούδια τό δέχτηκαν καί συνέχισαν. Διάβαζα μεγαλόφωνα τί ἔγραψε κάθε παιδί ὀνομαστικά καί ἕνα-ἕνα σηκωνόταν καί μόνο τοῦ ἔγραφε στόν πινάκα σέ ποιά ὁμάδα ἄνηκε..
Στό τέλος, λοιπόν, διαπιστώσαμε ὅτι ἀπό τούς 22 μόνο 7 ἔγραψαν ὅτι θά ἔπαιρναν ἕνα ἀντικείμενο ἑλληνικό ἤ χριστιανικό. Καί ἡ μικρή Ἕλλη σήκωσε τό χέρι της καί μοῦ εἶπε.Καλά λέει ὁ μπαμπάς μου κύρια ὅτι εἴμαστε μέσα στήν κρίση γιατί εἴμαστε ὑπερκαταναλωτές. Χαμογέλασα ἁπλά καί κυρίως ἀνακουφίστηκα ποῦ εἴχαμε φτάσει στήν αὐτογνωσία. Μοῦ ζήτησαν νά τό ξαναπαίξουμε αὐτό τό παιχνίδι καί ἀφοῦ τά κυτταξα τρυφερά τους εἶπα: αὐτή ἦταν μία πρόβα. Ἄν πότε αὐτό συμβεῖ στήν πραγματικότητα ἐσεῖς θά εἶστε ἕτοιμοι γιά τό σωστό, γιατί θά ξέρετε ποιοί εἴστ Ἕλληνες..
Ὁδηγῆστε τά παιδιά μας στό δρόμο τῆς αὐτογνωσίας. Εἶναι τό κλειδί γιά τήν ἀναγέννηση τῆς Ἑλλάδος.
-------------------------------------------------
πηγή: synodoiporia.blogspot.gr
Οποιος θέλει να μάθει την αλήθεια περί του πόσο λάθος και είναι αυτή η ιδεολογία κι τακτική, ας μπεί στο istologio.org όπου έχουν αναρτήσει το ίδιο κείμενο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠεριέχει πλήθος από σχόλια, απόψεις και γνώμες που φανερώνουν το ψέμα και την πλάνη αυτού του κειμένου που κυκλοφορεί στο διαδύκτιο!
Αγαπητέ Ιωάννη, λυπάμαι που θα σε στενοχωρήσω, αλλά κατ' εμέ, τον αγράμματο και λειψό στο μυαλό, η ενέργεια της δασκάλας (είτε φανταστική είτε πραγματική) είναι πάρα πολύ καλή.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣχετικά με το πλήθος απόψεως και σχολίων στο istologio.org. οφείλω να ομολογήσω ότι μόλις "μπήκα" εντυπωσιάστηκα βλέποντας 85 σχόλια και ήθελα να μετρήσω τα αρνητικά για να ξανασκεφτώ μήπως πρέπει να κατεβάσω την ανάρτηση.
Διαβάζοντας όμως είδα ότι αυτά τα 85 σχόλια είχαν γραφεί κατά βάση από 2-3 αναγνώστες, ένας εκ των οποίων ήσουν εσύ.
Σεβαστή η γνώμη σου, αλλά προσωπικά δεν πείσθηκα ούτε για το ψέμα, ούτε για την πλάνη.
Χαίρε εν Κυρίω!!!
Δημήτριε, ένα καλο παράδειγμα αξίζει όσο εκατό προτροπές. Και εκατό προτροπές δεν μπορούν να εξουδετερώσουν ένα κακό παράδειγμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈτσι και με την Χριστιανική πίστη, άλλο να καταθέτουν άνθρωποι με λόγια κι ανόητα πειράματα και άλλο μάρτυρες με μαρτυρία συνεπούς ζωής.
Ενας όντως Χριστιανός δάσκαλα/ος, δεν έχει ανάγκη από τέτοια ανόητα πειράματα, που στήν ουσία φανερώνουν την επιφανειακή, πρόχειρη και τελείως ανεπαρκή προσέγγιση του μυστηρίου της πίστεώς μας.
Η μορφή του, η συμπεριφορά του, οι εξωτερικές και εσωτερικές κινήσεις του και γενικά η Αγία ζωή Του όντως Χριστιανού, είναι το καλύτερο και αποτελεσματικότερο παράδειγμα-κήρυγμα γιά τα παιδιά του και όχι μόνο.
Αν δεν πείσθηκες Δημήτριε, τότε δεν μας μοιάζεις και δεν σου μοιάζουμε. Δεν οφείλεται αυτό στό "αγράμματο και λειψό στο μυαλό" σου, αλλά στό ότι μοιάζεις τη δασκάλας της αναρτήσεως.
Δεν είναι δυνατόν, να μου εύχεσαι να χαίρω εν Κυρίω, τη στιγμή που δεν Τον γνωρίζεις, Δημήτριε.