- Γέροντα, είπε κάποιος: «Πώς το πεντοχίλιαρο έχει το 666 και τό χρησιμοποιούμε; Το ίδιο θα είναι και η ταυτότητα».
- Το πεντοχίλιαρο είναι νόμισμα - και η λίρα της Αγγλίας έχει επάνω την Βικτώρια " αυτό δεν με πειράζει. «Τα Καίσαρος Καίσαρι»". Εδώ όμως είναι η ταυτότητα μου, είναι κάτι προσωπικό- δεν είναι νόμισμα. Ταυτότητα σημαίνει ό,τι και η λέξη " ταυτίζεται δηλαδή κανείς μ' αυτά που δηλώνει. Βάζουν τον διάβολο και υπογράφω ότι τον αποδέχομαι. Πώς νά τό κάνω αυτό;
- Γέροντα, τί σχέση έχει αυτη η ταυτότητα με τό σφράγισμα;
- Η ταυτότητα δεν είναι τό σφράγισμα· είναι η εισαγωγή τού σφραγίσματος.
- Ο κόσμος, Γέροντα, ρωτάει τι να κάνουν σχετικά με τις νέες ταυτότητες.
- Εσείς καλύτερα, όταν σας ρωτούν, να τους λέτε νά συμβουλεύονται τους Πνευματικούς τους και να κάνουν υπομονή να δουν πώς θα ενεργήση η Εκκλησία, γιατί πολλοί κάνουν ερωτήσεις, άλλα λίγοι καταλαβαίνουν τις απαντήσεις. Αφού ξεκάθαρα τα γράφω στο φυλλάδιο «Σημεία των καιρών», ας ενεργήση ο καθένας ανάλογα με την συνείδηση του. Βέβαια μερικοί είπαν: «Έ, αυτά είναι μια γνώμη ενός καλογήρου " δεν είναι η θέση της Εκκλησίας». Εγώ όμως δεν είπα δική μου γνώμη, άλλα διατύπωσα απλά τα λόγια του Χριστού, του Ευαγγελίου, γιατί την δική μας γνώμη πρέπει να την υποτάσσουμε στο θέλημα του Θεού, που εκφράζεται μέσα στο Ευαγγέλιο. Άλλοι, τα αντίθετα από όσα λέω, λένε ότι τα είπε ο πατήρ Παΐσιος. Μερικοί πάλι που τα ακούν, αφού είναι τόσο σοβαρά θέματα, δεν ρωτούν αν είναι έτσι, αν πράγματι τα είπα, άλλα τα πιστεύουν. Εγώ δεν φοβάμαι τα λέω έξω από τα δόντια. Έρχονται στό Καλύβι, πετάν εξάρια στό κουτί. Καλά αυτά, τέλος πάντων! Μια μέρα πέταξαν μια πινακίδα έξω από την πόρτα... Νόμιζα ότι ήρθε κάποιος, δεν με βρήκε και έγραψε «απουσιάζει», για να το δη και κανείς άλλος. Κοιτάω μετά, τι να δω! Είχε μια βρισιά! Τέτοια βρισιά δεν είχα ακούσει ούτε κοσμικός. Θά φάη ένα σκούπισμα όλη αυτή η κατάσταση, άλλα θά περάσουμε μια μπόρα. Ο κόσμος έχει ξεσηκωθή, και εμείς πρέπει να ξεσηκωθούμε με πολλή προσευχή.
Άλλοι ενδιαφέρονται για το θέμα των ταυτοτήτων, άλλοι το εκμεταλλεύονται και δημιουργούν προβλήματα. Η Εκκλησία πρέπει να πάρη μια θέση σωστή. Να μιλήση, να εξήγηση στους πιστούς, για να καταλάβουν ότι, αν πάρουν την ταυτότητα, αυτό θα είναι πτώση. Συγχρόνως να ζητήση από το κράτος τουλάχιστον να μην είναι υποχρεωτική η νέα ταυτότητα. Αν η Εκκλησία λάβη μια θέση σοβαρή και σεβασθούν την ελευθερία των πιστών και οποίος θέλει θα βγάλη νέα ταυτότητα, όποιος θέλει θα έχη την παλιά, τότε θα την πληρώσουν μόνο μερικά γερά καρύδια, γιατί οι άλλοι θα τους πηγαίνουν κόντρα. Ο πολύς κόσμος θα κάνη την δουλειά του. Όσοι θα θέλουν να εξυπηρετηθούν θα έχουν την νέα και οι άλλοι οι καημένοι, οι ευλαβείς, θα έχουν την παλιά ταυτότητα και θα τους ταλαιπωρούν.
Τώρα, αφού ο υπουργός υποσχέθηκε να μη βάλη το 666 στις ταυτότητες ούτε ορατώς ούτε αοράτως, και αυτό κάτι είναι. Θά κάνουμε υπομονή, θα δείξουν τα πράγματα. Και μόνον που λένε ότι δεν βάζουν το 666, είναι κάτι. Αρνούνται και οι ίδιοι. Ας δούμε τελικά τι θα βάλουν. Μέχρι που να κυκλοφορήσουν οι νέες ταυτότητες, μπορεί νά 'ρθη και η οργή του Θεού. Υστερα, δέν είναι ότι σε είκοσι τέσσερις ώρες θα πρέπη να βγάλουν όλοι ταυτότητες. Ας βγουν οι πρώτες· θά εξετασθούν και, αν βγη ψεύτης ο υπουργός, θα είναι δίκαιος ο αγώνας. Αν τώρα συνεχίσουμε τίς διαμαρτυρίες, εκείνοι θα πουν: «Νά, αυτοί δημιουργούν ταραχές. Ενώ δεν τίθεται θέμα, φωνάζουν και διαμαρτύρονται». Το σκυλί, αν είναι καλός φύλακας, γαυγίζει, όταν έρχεται ο κλέφτης. Όταν ο κλέφτης φύγη, σταματάει. Αν συνέχιση να γαυγίζη, τότε δεν είναι καλός φύλακας.
- Γέροντα, είπαν ακόμη, επειδή έχουμε ανεξιθρησκία, να μην αναγράφεται το θρήσκευμα στις νέες ταυτότητες.
-Ναι, αυτούς δεν τους ενδιαφέρει, εμένα όμως με ενδιαφέρει, γιατί είναι η ταυτότητα μου. Γράφει από που είμαι και τι είμαι. Αν δεν μπη το θρήσκευμα, θά δημιουργηθούν προβλήματα. Θα πάη λ.χ. ένας στο γραφείο γάμων. Αν λέη η ταυτότητα «Ορθόδοξος» - άσχετα πόσων καρατιών είναι -, εντάξει. Αν όμως δεν γράφη τό θρήσκευμα, πώς θα του δώσουν άδεια γάμου; Για την Εκκλησία αυτό είναι μπέρδεμα. Αν πάλι μπη το θρήσκευμα προαιρετικά, θα είναι και σαν ομολογία. Η Ευρώπη είναι Ευρώπη. Εδώ είναι διαφορετικά.
Διαβάστε επίσης:
Στην Αποκάλυψη γίνεται ξεκάθαρα λόγος γιά χάραγμα στο μετώπο ή στό δεξί χέρι. Δεν περιγράφει άλλου είδους ταυτότητες οι οποίες θα είναι πρόδρομοι του χαράγματος και που θα πρέπει να τις αποφύγουμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάνει καλά την δουλιά του ο αντίθεος. Βάζει τους ανθρώπους να ασχοληθούν με τις ηλεκτρονικές ταυτότητες προκαλώντας έτσι άκαιρη σύγχυση και ανώφελη ανησυχία. Αποτρέποντάς τους έτσι, να ασχοληθούν με την σωτηρία της ψυχής τους, δηλαδή το σφράγισμα του Θεού επί των πιστών τέκνων Του, που προηγείται του χαράγματος του αντιχρίστου.
"το όνομα του Χριστού και το όνομα του Πατρός αυτού (έχουν) γεγραμμένον επί των μετώπων αυτών" (Άπο. ιδ',1)
Αν ασχολείται κάποιος με τον αντίχριστο, φανερώνει ότι του ανήκει. Το ίδιο μπορούμε να σκεφτούμε και αντίθετα.
OΟι Ορθόδοξοι δεν ερμηνεύουμε την Αγία Γραφή μόνοι μας! Με το δικό μας μυαλό μόνο! Προτιμάμε τις ερμηνειες των αγιων Πατέρων και Ασκητών!Και ενας τέτοιος ειναι ο αγικς Παΐσιος!
ΑπάντησηΔιαγραφή